keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Tunteet pelissä

Tänään tein vierailun mitä olen pitkään  toivonut ja miettinyt, mutta tänään vihdoin sain sen toteutettua. Kun jouduin antamaan Tincan uuteen kotiin se oli minulle hyvin vaikea päätös, en meinannut millään päästä sinuiksi asian kanssa ja syytin itseäni epäonnistumisesta.  Jos pennun antaminen on vaikeaa niin aikuisen koiran pois antaminen on sitten pontenssiin 100. Asiaa olen tykönäni työstänyt ja keskustellut asiantuntijoidenkin kanssa siitä teinkö jotain väärin. Toki minua neuvottiin olemaan ottamatta akhta pentua yhtäaikaa suureen koira perheeseeni, mutta enhän minä sitä uskonut, en tietenkään. Tänään olen erittäin onnellinen näin niin onnellisen koiran jolla on ihana oma perhe. Tincalta ei puutu rakkautta eikä mitään muutakaan. Tincasta henkii onnellisuus. Olen ikuisesti kiitollinen perheelle joka antoi Tincalle kodin ja Tincan arvoisen koiran elämän mihin minä en pystynyt.
Tinca

Ihana koira

Kaunis koira

Mies ja hänen koiransa

Hei heilutan sulle häntää.

Tästä kuvasta tulee mieleen niin mummo Milana kuin isomummo Bellakin.
 Ensi hetket tapaamisestamme Tincan kanssa yllättivät minut täysin. Tinca tuli vauhdilla  meitä katsomaan pysähtyi ja peruutti  kauas meistä ja alkoi haukkua minulle aivan vimmatusti, juttelin Tincalle, mutta ei lähestynyt tippaakaan. Vihdoin kävi haistamassa minua varovasti kädestä ja peruutti taas pois jatkaen haukkumista, kunnes yks´kaks tapahtui jotain pienessä koiran päässä ja Tinca tuli tervehtimään ja nuolemaan ja siinä meillä oli iloinen ihana Tinca.
Hei ota kuva meistä

Onnellinen hetki

Toi parta on aika ihana

Tuliaisetkin maistuu hyvältä


Ihana katse

Pihan kuningatar

Aiotteko te syödä itse noi kaikki herkut?
Minulla on niin hyvä mieli kun pääsin itseni kanssa yhteisymmärrykseen ja uskalsin mennä Tincaa tapaamaan. Nyt voin sanoa jokaiselle joka miettii voiko aikuisesta koirasta luopua, että vaikka se on vaikeaa niin kun näkee onnellisen koiran uudessa kodissa tietää tehneensä niin oikean ratkaisun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti