lauantai 21. tammikuuta 2017

Iloa elämään

Olen sanonut, että en jäänyt töistä kaipaamaan mitään kun jäin eläkkeelle, mutta olin väärässä, näitä ihan "crazy"jä ex-työkavereita olen kyllä kaivannut. Olen nauranut niin paljon että jos nauru pidentää ikää niin elän lähes 100 vuotta. Kiitos risteily seurasta teitte jälleen näkemisestä ikimuistoisen ja saitte minut sanattomaksi.  Ainoa miinus puoli oli se että nyt jäivät Tutun näyttelyt väliin, koska leot sattuivat juuri samalle päivälle, mutta ehkäpä tämä oli sen arvoista. Onnittelut kuitenkin kaikille menestyjille.
Reippahasti käypi askeleet

Nyt taisi tulla kiire

Niin tuli

Nyt se meni ohi

Se kiire.
Kiitos miehelleni, että hän jälleen kerran hoiti koirat jotta minä pääsin rentoutumaan, on se niin kiltti tuo minun Keponi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti