sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Hei hulinaa

Tänään sain kutsun Sirin luokse ja saman kutsun olivat saaneet Loimu ja Lumokin. KIITOS. Olipas ihanaa nähdä pentuset leikkimässä, siinä ei vauhtia puuttunut. Ihanaa nähdä kuinka siskokset tulevat niin hyvin toimeen keskenään. Vähän myös harjoiteltiin noita näyttelyn saloja. Kuvia koirista tuli otettua yli 200 ja tässä parhaat palat.
Sisarukset

Loimu, Lumo ja Siri

Piiri pieni pyörii

Meillä on mukavaa

Kiire on

Prinsessat

Hännät sikin sokin

Mitä sulle kuuluu?

Yhdessä on kivaa.

Mittarimadot

Äidit hiekkalaatikolla

Kilpajuoksu alkaa

Kuka voittaa?

Kiva kun on kavereita

Ystävät on koirallekkin tärkeitä

Kolmen kopla


Tytöt vauhdissa

Yhtä hymyä

Samaan tahtiin

Kaikella rakkaudella

Me ollaan niin läheisiä

Oota mä autan sut ylös

Ja taas mennään

Ilopillerit

Siri ja siskot

Voitto tassun leveydellä

Ihanaiset

Tassut taivasta kohden ainakin takatassut

Tasapeli

Nuuhkijat

Kasvattajan ilopillerit

Wau

Mä en jaksa enää mua alkaa väsyttää

Jatketaan jatketaan

Puhti alkaa loppua

Hui hiiviö

Kaikki kiva loppuu aikanaan.

En jaksa lähteä kotiin olen ihan loppu.

Me jatketaan

Mikä hännän heilahdus.
Se mikä oli hienoa ei kertaakaan pienintäkään rähinää vaikka pennut akoivat väsyäkkin niin leikit sujuivat hienosti. Kaikki pennut ovat kasvaneet kauniisti ja on hienoa päästä seuraamaan pentujen kehitystä läheltä.  Myös Nuka on käynyt tänään koulussa ja lähettänyt minulle muutaman kuvan.
Nuka oli opetellut tänään seuraamista ja sivullemenoa sekä jätä käskyä. Rauhoittumistakin pitää treenata.

Koulussa tulee hyvin väsyneeksi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti