torstai 3. tammikuuta 2019

Lääkäri vai eläinlääkäri

Eilen päätin ottaa yhteyttä lääkäriin koska minulla on ollut vika joka vain on pahentunut pikkuhiljaa ja ymmärsin että ilman lääkäriä se ei parane. Joten soitin sitten terveyskeskukseen, että tarvitsisin ajan lääkärille ja selitin tilanteeni. Sain ajan ja tänään sitten lähdin lääkäriin tai niin minä luulin. Minut kutsuttiin sisälle ja minut vastaan otti akuuttihoitaja joka iältään ei kyllä ollut paljon vielä elämää nähnyt. Kerroin jälleen mikä oli vikana ja hän katsoi minua herttaisesti ja sanoi, että tarvitsen lääkäriajan no ei ollut minulle yllätys se tarve. Seuraavaksi minulla kyllä sitten meni ihmetyksen sormi hämmästyksen suuhun kun ensimmäinen vapaa aika minkä olisin voinut saada oli kuukauden päästä, koska minulla ei ollut mitään sellaista mikä uhkaisi henkeäni. Kun sitten järkyttyneenä tavasin että kuukauden päästä, niin minulle sanottiin, että jos olen valmis matkustamaan toiselle paikkakunnalle niin voin jo päästä kahden viikon päästä. Onneksi en sentää joudu ihan pohjois Suomeen lähtemään. Onneksi nuo eläinlääkäri palvelut ovat hieman paremmalla tolalla eikä tarvitse tuollaisia aikoja odotella. Tosin Turun alueen tilanne kyllä huononi tässäkin suhteessa vuoden vaihteessa kun Oma Eläinsairaala lopetti 7/24 tunnin päivystyksen ja nyt ovet sulkeutuvat illalla klo 23 joten yö aikana ainoa vaihtoehto on sitten Eläinsairaala Evidensia Vettori Raisiossa.
Tässä minä nökötän ota se kuva jo tuumaa Lumo
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti