maanantai 6. toukokuuta 2019

Eläinlääkärissä

Tänään lähdettiin taas yhdessä retkelle ja ensimmäisenä suunnistettiin tuonne Liedon karvakorvaan ja ostettiin sieltä lelu ja herkkuja ja samalla mamma höpisi jotain että siten saan kun on rokotettu. Siellä kaupassa oli kiva täti ja jännittävät metalliset portaat ja tramppi , mutta uskalsin kyllä mennä molemmat ja kyllä mamma mua kehui kun olin niin taitava. Sitten matkustettiin seuraavaksi sinne eläinlääkäriin ja luulin että sekin on aika kiva paikka. Ensin mut nostettiin pöydälle vaikka mun mamma sanoi, että taidan jo olla liian iso pöydälle. Selvisin siitä kyllä aika hyvin vaikka välillä pidettiin kuonosta kiinni oli kuulemma hienot sydän äänet. Sitten paineltiin ja kopeloitiin ja katsottiin  mun hampaat ja nekin oli kuulemma ihan oikeassa järjestyksessä ja purenta oli hieno, sen olen aina tiennyt että jos mä puren niin se on tosi hienoa. Toisessa korvassa oli kuulemma hieman multaa ja se kyllä johtuu siitä kun mä olin kaivamassa tuolla perunapellolla, se ei kuulemma haitannut yhtään. Sitten se elinlääkäri kehui kuinka rohkea pentu olen ja se toinenkin eläinlääkäri tykkäsi musta. Lopuksi juuri kun olin saamassa sen ison herkun mikä ostettiin niin joku ötökkä varmasti nimisti mua niskaan, mutta mä en välittänyt siitä yhtään, tuijotin vain sitä herkkua jonka sitten sainkin.


 Kiitokset eläinlääkäriasema Valolle hyvästä koiralähtöisestä palvelusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti