sunnuntai 12. toukokuuta 2019

Orendat 4 vuotta

Orenda pentue ja sana Orenda tarkoittaa taikavoimaa ja tulee irokeesien mytologiasta. Ensin pojat: Belunan Orenda Amon (aarre), Belunan Orenda Liam (vahva suojelija), Belunan Orenda Conan (pieni susi) ja sitten tytöt: Belunan Orenda Tara (tähti), Belunan Orenda Cara (ystävä) ja Belunan Orenda Keela (kauneus jonka vain runoilija voi vangita). Tänään siis juhlivat neljä vuotiaat, keela juhlii yhdessä äitinsä Taigan kanssa ja samalla sitten juhlitaan äitienpäivää.

Tää piti olla äipän ja mun kuva, mutta tuo ipana tuli siihen mukaann

Tässäkin piti olla äipän ja mun kuva ja taas ipana kuvassa

Voitko nyt mennä kun mä haluan olla äipän kanssa kuvassa.

Taiga ja Keela

Onnea tyttäreni



Ihana Keela

Keela pääsi tänään mukaan tapaamaan KePon äitiä, koska oli synttärisankari ja Rosé ja Pilvi olivat tapaamassa minun äitiäni Porvoossa. Minun mielestäni Rosé on tavattoman kiltti pentu, mutta äitini ei ihan allekirjoittanut sitä, koska Rosé halusi katsoa ihan kaikkia tavaroita mitkä oli pöydillä ja hyllyillä, no meillä ei ole mitään houkutuksia pienelle koiralle. Pitkä lenkki luonnon helmaan auttoi tilannetta ja lopun aikaa Pilvi ja Rosé nukkuivat.
Uusia asioita, järvi

Nuotiopaikka

Silta

Pilvi voi tänään jo paremmin, lääkkeet ovat auttaneet.
Sitten synttärisankarien kuvia joita on tällä hetkellä tullut vain yksi, mutta odotellaan.
Tara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti