perjantai 3. toukokuuta 2019

Pentuleikkikoulussa

Tänään Rosésta tuli koululainen pentuleikkikoululainen. Koulu pidettiin Turun Murren tiloissa ja ohjaajana toimi Anniina. Pennut oli jaettu kahteen ryhmään pikkupentujen ryhmään ja isojen pentujen ryhmään. Välillä harjoiteltiin rauhoittumista ja sitten taas leikittiin. Nameja olisi saanut olla isompi säkillinen mukana. Rosé oli hauska kun pikkukoirilla nousi kierrokset ja alkoi kuulua hieman ärinää niin "poliisi" Rosé ryntäsi paikalle ja haukahti kumealla äänellä ja pikkukoirat erosivat toisistaan kuin varpuset konsanaan. Hauskaa oli kun Rosé joka oli selvästi suurin näytti eniten pennulta, sillä muut koirat olivat jo ihan sen näköisiä kun tulevat aikuisenakin olemaan, Rosé oli kuin iso nallekarhu siellä muiden joukossa.
Moi ystävä

Täältä Anniinan seläntakaa on ihan turvallista sanoa mitä mieltä olen tuosta ystävästä

Olkaa hyvä vaan se on mun vettä.

Kuonotellaan

Hei iso tyttö pääseekö reppuselkään

Älkää juoko kaikkea mun vettä

Minä myös

Sulla on kova karvanlähtö kun sulla ei ole enää yhtään karvoja jäljellä



Kaikki yhdessä

Olen minä tyttö

Voitko ottaa mut kyytiin

Kolmen kopla

Tää on vähän niin kuin mun paikka

Et voi enää juoda mun vettä koska mä uin tässä nyt


No tule nyt sitten kylään

Kiitos seurasta ensi viikolla nähdään



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti