tiistai 28. helmikuuta 2023

Siivouspäivä

 Tänään meillä oli siivouspäivä, tosin ensin lenkkeiltiin. Päätin, että on hyvä päivä viedä matot ulos ja hakata niitä lumihangessa. Mutta kuinkas sitten kävikään?



Minulla oli roksit jalassa ja totesin että ei kannata ehkä niillä jatkaa vaan käyn vaihtamassa kengät ja sillä aikaa Rose´olikin tehnyt oman ratkaisun ja enhän minä hennonut Roseá mihinkään tuosta häätää vaan tunnin päästä vasta sain maton putsattua. Lumi oli tietenkin jäätynyt Rose´n alla olevaan maton osaan kiinni. No ei haitannut saihan sen raavittua pois. Rose ´on niin ihana kun hänelle kaikki nukkumapaikat ovat ihania


Eräänä päivänä huomasin, että pörröpeti oli reunasta ihan märkä, joten olin varma, että Keelaa on närästänyt ja hän on sen nuollut märäksi ja ei muuta kuin Keelalle närästyslääkettä, kunnen sitten eräänä toisena päivänä minulle selvisi asia, Rose´nukkui pörröpedillä leipoi tuota reunaa kuin kissa ja lussutti samlla pedin reunaa joka oli taas ihan märkä. Näin helppo minua on huijata.


Tämä on Rose´n kolmas nahkasohva, hän on koira joka haluaa nukkua myös sohvalla vaikka koiran petejä on  kolmea erilaista tarjolla. Nyt onkin uusi sohva todella hyvä laatuista nahkaa, toivottavasti kestää pitkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti