tiistai 8. elokuuta 2023

Myrskyn jälkeen on aina pouta sää

 Tänään on ollut tuulista ja myrskyisää ja tässä sitten lopputulos pihaltamme.




Nyt on aita solmussa tuolla juurakon sisällä ja loppuosa puusta on sitten litistänyt aidan ihan maan tasalle. Onneksi Rose´ei ollut huomannut tätä mahdollisuutta lähteä omatoimilenkille. Nyt on Harry tehnyt alustavan korjauksen aitaan niin että Rose´voi turvallisesti ulkoilla pihalla. Lopullisen aidan korjauksen voi tehdä vasta kun puu on raivattu pois.



Rose´kertoo: Kyllä minä sen näin että aita on mennyt rikki, mutta en minä siitä aikonut karata ollenkaan, minä tykkään olla kotona, sillä minä sain tänään kivoja uutisia. Mulle tulee lauantaina leikkitäti ja me leikitään hänen kanssaan piilosta ja syödään herkkuja. Se kävi tänään katsomassa minua ja minä nuolin koko sen naaman ihan märäksi, se on niin kiva täti. Mun mamma ja iski menee juhlimaan mummua joka täyttää 90 v ja se juhla ei ole kuulemma koiria varten, no en minä sinne haluaisikaan kun se täti tulee pitämään musta huolta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti