torstai 12. syyskuuta 2024

Voi MInca

 Tänään mua on viety taas  6-0 ja Mincan toimesta. Ei pysy vanha ihminen tuon eläimen vauhdissa. Tänään on sitten tuhottu kaikki ne kukkapenkit mitkä on saaneet olla koko kesän rauhassa. Sisälle saapui haiseva yltäpäällä ravassa oleva eläin.

Mitään en ole tehnyt , miksi taas jouduin pesulle.

Aamu alkoi sillä, että Minca oli kaivanut mun tyynyn päiväpeiton alta sillä aikaa kun olin Rose´n kanssa lenkillä ja tyynyliinasta oli jäljellä vain kasa matonkuteita. Seuraavaksi sitten saikin kyytiä minun saapas josta sitten irtosi varresta pala kun vihdoin sain sen saappaan pelastettua.

Mä löysin tän ja löytäjä saa pitää.

Minca tuo mamman saapas heti tänne, sä et saa sitä pitää.

Tässä muutama kuva kaikesta siitä mitä tänään on puuhattu.

Tämä tuoksui ihan raadolta kuten Mincan turkkikin

Tässä kasvoi kivikkokasveja


Tähän oli kaivettu kuoppa kaivamisen ilosta

Tässä kasvoi kurpitsa ei kasva enää

Jäihän siitä kuunliljasta edes lehti jäljelle

Toisessa penkissä on maa kadonnut kukkien alta.


Vain tassun jäljet ovat jääneet muistoksi. En tiedä onko Mincaan iskenyt riiviötauti vai ihan minun ilokseniko näitä tuhotöitä tekee. Talviomenapuustakin on revitty kaikki omenat siltä korkeudelta mihin yltää. Ruokakupit viedään heti pihalle kun ne tyhjenevät ja niitä heitellään siellä. Joten vierivä kivi ei sammaloidu ei edes tämä vanha eukko. No me käytiin Rose´n kanssa lepuuttamassa hermoja.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti