Miten voikaan ihmisen mielikin nauttia kesästä, ja linnun laulusta. Kun kastelin noita kesäkukka istutuksiani niin linnut lauloivat niin paljon että ihan korvissa soi. Käki on lopettanut kukkumisensa.
Lenkkeily Mincan kanssa on hieman haasteellista kun jo aamusta on kuuma. Minca ei kuitenkaan ymmärrä vaikka kuinka selostaisi, että on liian kuuma, joten olemme päätyneet lyhentämään lenkkiä, mutta joka aamu Minca kuitenkin pääsee lenkille.
Kaikki ohi kulkijat joutuvat antamaan ainakin pienen rapsutuksen. Yksi asia mikä tänään sai korjausliikkeen tuli hoidettua, nimittäin me kaikki mennään nukkumaan uusille patjoille. Osa leoistakin on kavunnut sänkyyn mutta minun patjani tuhoamisen toden teolla aloitti Taiga, joka ei suinkaan tullut sänkyyn mutta hyppi tasajalkaa sängyn reunalla, että nouse, nouse jne. Minca hoiti patjan tuhoamisen loppuun, hänhän kävelee sänkyyn ja minun patjani reuna on pettänyt lopullisesti ja nukkuessa oli aina tunne että en pysy sängyssä kun reuna on vetelä ja viettää alas päin. Minca myös pystyi erottamaan patjamme ja sänkymme toisistaan siten että hän nukkui sellaisessa montussa keskellämme. Nyt on uudet hienot patjat ja ei ole väliä sänkyjen välissä. Toivotaan kaikille kauniita unia.
Joku voisi ajatella onko koiran pakko nukkua sängyssä, no minun vastaukseni on siihen että jos ei ole pakko niin ainakin toivottavaa. 😂
.jpg)


<3
VastaaPoista