lauantai 25. heinäkuuta 2009

Pilvellä kävi vieraita


Tännän Pilvellä kävi vieraita, Tarja poikkesi katsomaan pikkuista ja Enzo ja Isla olivat joutuneet jämään kotiin odottamaan. Pilvi esitteli Tarjalle kaikkia hienoja leikkejä mitä Pilvi jo osaa. Pilvellä oli muutenkin hauska päivä sillä Pilvi pääsi mukaan kauppamatkalle. Kaikkein hauskinta Pilvestä on pelotella Lunaa, olenkin jo aikaisemmin kertonut, että Luna ei pidä pikkupennuista mitenkään erityisesti vaan katselee niitä mieluummin vähän kauempaa. Pilvi on huomannaut, että jos lähtee juoksemaan kohti Lunaa niin Luna lähtee karkuun ja menee omaan sänkyynsä, joten aina kun Luna tulee pois sängystä Pilvi lähtee vauhdilla kohti ja Luna vauhdilla takaisin sänkyyn.



Hei Tarja minä olen Pilvi.



ja minä olen tosi kiltti koira..



Nyt olen piilossa täällä heinikossa ja kukaan ei löydä minua.



Taidankin kaivaa pienen montun vaikka Kiinaan asti tuumii Pilvi



Ei kait tuo kissa syö minun ruoka-annostani.



Pienet päiväunet ovat välillä paikallaan ja sitten taas mennään.


Milana järjesti minulle pienen yllätyksen yön aikana, sillä eilen laitoin ensimmäisen kerran uudet kengät jalkaan ja illalla Milana oli ottanut toisen kenkäni mutta toi sen kiltisti minulle, nostin kengät matalan kaapin päälle ja aamulla tein seuraavan löydön.



Olisikohan mamma hössöttänyt liikaa tuon Pilven kanssa ja silloin pitää pienen koiran muistuttaa että minäkin olen olemassa. Mitä tästä opimme, no ainakin laittamaan kengät kenkäkaappiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti