maanantai 10. elokuuta 2009

Mistä näitä laastareita oikein tulee?


Jokainen päivä voi olla uusi ihme, tänään kun lähdin töihin niin ajettuani reilun kilometrin näin meidän Naukkiksen kävelevän tienreunaa minua vastaan no ei muuta kuin auto moottoritien penkalle ja kissalta kysymään mikä on homman nimi? Jätin auton käymään ja kun olin juuri saanut kontaktin Naukkikseen ja olin viemässä kissaa autoon, ponkaisi kissa kissa kaikilla pikku pikku varpaillaan uudelleen tien pientareelle, ei muuta kuin uusi yritys, auto samuksiin ja taas hetken seurustelua ja kissa kainaloon (märkä, rapainen) ja autoa kohden, tällä kertaa sainkin huutavan kissan autoon (sääli penkkejä, no rapa lähtee pesemällä) ja sitten etsimään ramppia mistä pääsee takaisin kotiin ja niin minä sain kalliin lastini kotiin ja Naukkis jäi syömään raksuja ja minä lähdin taas töihin (myöhässä ja pahasti) ja siinä ajellessani (melkein rajoitusten mukaan) huomasin, että naarmu siellä ja tuolla ja verta tippuu tuoltakin, kun pääsin töihin alkoikin laastareiden liimaaminen ja oli siinä taas työkavereilla ihmettelemistä kun kerroin työmatkatapaturmastani (katseet olivat enemmän kuin sääliviä). Kotiin tultuani,oli pikkuinen Pilvi tehnyt minulle yllätyspaketin ihan oven eteen ja siihen minä astuin ja niin oli tämäkin päivä saanut arvoisensa lopun.



Matkailu avartaa.


Sitten sain Oliverilta kuulumisa, Oliver lomailee edelleen ja yrittää keksiä laumalleen kaikenlaista lomakivaa.



Tässä pienen taiteilijan näkemys, taitaa olla Oliver päässyt metsälenkille.



Mistähän tuo kenkä tähän tuli?



Oliver


Oliver painotiedote: "Painoni on silti noin  1467,10 kiloa vähemmän kuin elefantilla joka painaa 1492,7 kg. ja samalla painan 51,2 kertaa sen minkä puoli kiloa viinirypäleitä. eli kuten nopeana päässälaskijana jo päättelitkin painan sunnuntaina 09.08.2009 ad. kello 17.38,42 tehdyn punnituksen, 180 kg. vaalla mitattuna, mukaan täydet 25600 g. ( eli siis niille matikasta tykkäämättömille sukulaisille selvennettynä  25,6 kg) tässä luojan luomassa ja kasvattajan järjestelemässä komeudessani."


Kyllä kasvattaja on kertakaikkiaan ällikällä lyöty niin on hienot tiedotteet ja tarkat lukemat, joista parhaimmat kiitokset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti