tiistai 18. elokuuta 2009

Ukkosta ja urheilua


Tänään on sitten ukkostanut moneen kertaan ja Turria on pelottanut kovasti. Diwa on kova "jätkä" ei tullut edes sisälle vaikka kuinka satoi sen kun vaan makasi tyynen rauhallisena keskellä pihaa ja pikku tiitiäinen siis Pilvi pomppi ympärillä, eli taisi olla oikea Sde-Pilvi eikä mikään Pouta-Pilvi. Diwa on kyllä uskomaton, Diwaa ei pienet asiat heilauta jos ulkoillaan niin ulkoillaan satoi taikka paistoi. Sitten minä tein virheen kun päätin ottaa tietokoneen modeemin irti seinästä, ettei ukkonen riko sitä, no siitä tietysti seurasi se että eipä internet sitten käynnistynytkään uudelleen, no onneksi minulla on 4 modeemia ja taas yksi ryhtyi minua palvelemaan, joten ei mitään hätää. Nuo MM-kisat vievät pakosta huomiota ja meidän Löpö on urheiluhullu aina kun telkkarissa juostaan niin Löpö nököttää telkkarin edessä ja kehrää, aitajuoksu taitaa olla suosikkilaji. Meillä tapahtui myös kissatapaturma, minä istuin sohvalla ja jotenkin haroin hiuksiani ja Löpö istui sylissäni yht äkkiä Löpö hyppäsi kasvoilleni kuin hämähäkkimies ja silloin osui kynsi silmääni ja nyt valuu silmästä vettä ja se hieman särkee, no eipä voinut pieni kissa ymmärtää miksi minä hiuksia haroin jos se ei ollut kutsuksi leikkiin tarkoitettu.



Minulla on pallo kuka heittää, kuka heittää kyllä Lotta hakee



Tässä pallo heitä uudestaan.



Uudestaan uudestaan.



Bella-mamma lähettää terveisiä lapsilleen, että huomaattekko mamman karvat ovat jo kovasti kasvaneet ja minua ei enää kutsuta "kojootiksi".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti