torstai 25. helmikuuta 2010

Huomenna


Huomenna se sitten alkaa, nimittäin pentujen tutustuminen uusiin perheisiinsä ja uusien perheiden tutustuminen pentuihin. Meillä on tulossa hyvin sosiaalinen viikonvaihde ja on hauska tavata monta uutta perhettä ja joku tuttukin joukkoon mahtuu. Perheet pääsevät nyt näkemään pentunsa ihan ensimmäistä kertaa. Suurin osa pennuista painaa jo yli kolme  kiloa, joten kivan kokoisia karvapalleroita täällä on sitten odottamassa. Ruokailu alkaa sujua kuin vanhoilta tekijöiltä, mutta kerran yössä täytyy vielä Lotan tulla hieman tissittämään, vaikka Lotta oli viime yönä sitä mieltä, että minä nukun nyt, kun huusin Lotalle, että vauvat tahtoo ruokaa Lotta konttasi saunan lauteiden alle ja vain maitovana kertoi, että tuosta se tuli ja tuonne se meni, pienellä suostuttelulla Lotta kuitenkin hoiti tehtävänsä ja pian pennut taas kävivätkin nukkumaan. Tänään pentuja kävi katsomassa pieni Antti poika, jonka perheen nuori leo kuoli tapaturmaisesti, jäätyään pudonneen puun oksan alle kotipihalla. Hienoa oli nähdä hymy Antin kasvoilla kun pienet pallerot kiipesivät pojan syliin.



Klo 02:30, ensimmäinen kerros ja toinen kerros.



Antti ja pikkuiset



Tila tehokkaassa käytössä.



Ai mua kuvataan



Kuvaa muakin mäkin olen söpö.



Mä nukun tässä, jos on nälkä kun mä herään niin ei tarvitse kuin aloittaa syöminen.



Jos tielle sattuu tulemaan este niin se ylitteään, vain lällärit kiertäisivät sen.



Näin voi käydä jos on ensimmäisenä ruokakupilla, ensimmäisenä tissillä ja viimeisenä tissillä ja sitten vähän vielä ruokakupilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti