sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Pentulaatikossa kuvataan


Paremminkin pitäisi ehkäsanoa, että yritettiin kuvata, otin 112 kuvaa jotta olisin saanut 11 julkaisukelpoista valokuvaa mutta ei näitä voi ihan hyviksi sanoa hyvällä tahdollakaan. Pienet eläimet eivät olleetyhtään paikoillaan ei sitten kerta kaikkiaan ja ne protestoivat kuvausta kiljumalla,onneksi Lotta ymmärsi että emme yritä tehdä pahaa pennuille ja katseli rauhallisesti meidän touhuja. Lotta on muutenkin  hyvin luottavainen ja antaa ihmisten käsitellä pentuja yhtään hermostumatta, ehkä ajattelee, että onhan noita vaikka teillekkin antaa. Tänään Lotta on alkanut syödä jo paremmin ja se ilahduttaa minua kovasti. Tänään myös poistuin hetkeksi laatikon reunalta ja KePo hoiteli pnnunhoitajan virkaa, minä kävin hieman ulkoilemassa ja leikkimässä muiden haukkujemme kanssa.


Tässä nyt nämä mestarivalokuvat, ensin urokset:



Minä synnyin ihan ekana oli se tuskien polku ja niin ahdas,mutta helpotti kun pääsi ulos.



Minusta tulee iso ja komea leonberginuros



En halua valokuvaan.



Vastustan



Väsyttää laittakaa mut takaisin nukkumaan.



Mä nukahdin jo.


Sitten Prinsessat (kuvat senkun huononee)



Mä olin syömässä enkä valmistautunut valokuvaukseen onko nauha hyvin?



Älä kutita mua naurattaa.



Ai lähikuva pitää saada pläts oliko tarpeeksi lähellä.



Päästä mut pois joku vie mun tissin ja sitten mun pitää taas huuhtaaaaaa



Yök mulla on poikien värinen panta, ottakaa se pois.


Tässä siis koko meidän iloinen porukka, tämä pentue on täynnä persoonallisuuksia ja pennut ovat hyvin vilkkaita. Laitetaan sitten muutama kuva meidän kukkulan kingi leikistä pihalla, Harry tekee koirille aina isoja lumikasoja ja niistä koirat sitten "taistelevat" kuka saa olla kukkulan kingi, vaikka taisi noita kasoja olla jokaiselle ihan omansa.



Minun lumikasa tuumii Luna



En siirry mihinkään hae oma lumikasasi



Hauska on lumessa leikkiä.



Äiti ja tytär, tämä on ollut parasta kun on voinut jättää äidille tyttären kasvamaan rinnalle on tosi hienao seurata äidin ja tyttären suhdetta.



Mitä isot edellä siä pienet perässä, saako syödä lunta tottakait saa jos tykkää lumesta.


Nyt sitten jatkuu arki tai oikeastaan sunnuntai ja ajattelin seuraavaksi vaikka pestä sata seuraavaaa koneellista pyykkiä,ja sitten vielä vähän pyykkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti