torstai 19. elokuuta 2010

Löytyykö minulle koti?


Olen pieni kollipoika vailla omaa ja rakastavaa kotia. Äitini oli päättänyt lahjoittaa meidät erääälle perheelle heidän tietämättään, joten synnyimme heille yllätyksenä heidän vajaansa. Onneksi tuo perhe oli kissoja rakstava ja saimme näin hyvän alun elämällemme. Meitä oli kaikkiaan 5 ja neljä meistä lahjalapsista onkin jo löytänyt kodin itselleen. Olemme nyt saavuttaneet luovutusiän, meidät on myös madotettu kaksi kertaa. Minä kotia vailla oleva kollipoika olen hyvin leikkisä ja pidän ihmisistä, voin nukkua sinun vieressäsi sängyssä jos se vain sinulle sopii ja kehrätä korvaasi. Jos sinulla on hyvä koti minulle niin ota pikaisesti yhteyttä 050-4586412.



Reippaasti maistuu ruokakin.



Haloo onko minun uusi perheeni kuulolla, täällä minä odotan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti