maanantai 16. elokuuta 2010

Sisarukset vauhdissa


Tänään saapui taa yksi odoteuista vieraista, Banjo poika tuli leikkimään siskon kanssa. Kyllä oli vääntöä kerrakseen kun sisarukset leikkivät ja aivan varmasti yksi hyvin väsnyt nuoriherra lähti kohti Maskua ja eräs hyvin rapainen rinsessa pötkähti välittömästi nukkumaan kun se oli mahdollista. Tässä parhaat otokset sisarusten leikkihetkestä.



Odottavan aika on pitkä



Sieltä se Banjo porhalsi kuin tuulispää.



Biancan ja Tarjan hellä hetki.



Ensin esitellään virkistäytymisallas.



Sitten alkaa koirapaini.



Mihin koira päättyy siitä toinen alkaa.



Pystykorvan sukuako?



Hampaissa löytyy.



Kahden kerroksen väkeä



Hyppää loikkaa...



Pyöritä pyöritä pellavapäätä.



Sisko ja sen veli



Kohta mä saan sut kiinni, hetki vielä ja mä ohitan sinut.                                                                                                                             Mua ei saa kiinni kukaa



Hui että te olette isoja.



Tankkauspisteellä.



Voidaan me leikkiä täällä keinun allakin jos sä haluat.



Meidän lelu.



Muistin väärin minun lelu.



Ei kyllä se on minun.



Irrota mä hluun tän.



En irrota kun se on minun.


Kyllä näitä veijareita olisi katsellut vaikka kuinka kauan, kyllä tämä aina TV ohjelmat voittaa. Kiitos Tarja vierailusta ja siitä upeasta kuplivasta lahjasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti