keskiviikko 4. elokuuta 2010

ONNEA PUOLIVUOTIAAT


Tänään puolivuotisjuhla teidän pikkuisten Fazer pentujen, puolivuotta ihanaa pentuaikaa on takanapäin, olen todella iloinen, että olen saanut jakaa monet hauskat jutut ja tapahtumat kanssanne. Ennen kaikkea olen iloinen, että teistä on tullut niin taitavia tyttöjä ja poikia  tuossa koirankasvatuksessa. Rohkeasti olette hakeneet apua ja neuvoja jos sellaista olette tarvinneet ja ilolla olen teidän kanssanne elänyt tätä pentuaikaa. Pentujanne olette kouluttaneet ja hoitaneet huolella ja rakakudella ja tästä on hyvä jatkaa koiramaista elämää. Monta puolivuosikasta on tässä jo esiteltykkin ja tässä tulee lisää, muutama vielä on tulossakin. Yleisesti voin sanoa, että pennut ovat kasvaneet kauniisti ja niistä on tulossa upeita koira teidän harrastuskavereiksenne ja kotivahdeiksenne.



Minä olen Belunan Fazer Bumba "Jyry"



Tältä touhukkaalta pojalta ei vauhtia puutu.



Jyry huolehtii myös perheensä papereiden arkistoinnista ja huolella.



Jyry poika asustaa pohjanmaan lakeuksilla.



Äiti Lotta ja sisko Bianca lähettävät kaikille paljon terveisiä.



Belunan Fazer Bianca  "BB" "Bianca" "Pinksu"



BB ja smurffi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti