torstai 17. maaliskuuta 2011

Kotikunnahilla taas


Olempa iloinen olen taas päässyt kotiin, tuliaisina KePolle oli laatikollinen "neekerinsuukkoja" vai pitääkös nykyään puhua pelkästään suukoista, mansikan makuisia. Koirat ottivat minut hyvin vastaan ja varsinkin Milana halusi istua minun sylissäni ensimmäisen tunnin, olikohan Milkulla ollut ikävä, no jos sitä tuolla tavalla mittaroi niin KePolla ei sitten ollutkaan yhtään ikävä, koska ei halunnut minun syliini istumaan ollenkaan, tosin tortillat odottivat minua kun saavuin kotiin. Kyllä noita karvalapsiakin voi vaan kovasti olla ikävä ja kun kaiken lisäksi nuo työpäivät Porvoossa ovat ehkä raskaampia mitä koskaan olen kokenut niin sekin vileä lisää intoa päästä kotiin.



Mamman Lullu



Arjan halinalle vai olisiko peräti hunajanalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti