torstai 3. maaliskuuta 2011

Sairaana


Meillä on sairaus tullut taloon KePo on sairaana , kova kuume  nousi tiistai iltana ja ei ole hellittänyt otettaan. En voinut lähteä työmatkallekkaan Porvooseen kun KePo ei olisi pärjännyt koirien kanssa noin sairaana. KePo menee huomenna lääkäriin toivotavasti saa hyvät lääkkeet, muuten joudumme BB:n kanssa lähtemään kahdestaan näyttelyreissulle jos KePo ei pysty lähtemään mukaan.  KePo sanoi juuri, että laittaa saunan päälle kun on pakko päästä pesulle kun haisee kuulemma samalle kuin naalin perse, tiedämpä minäkin nyt miltä se haisee kun käyn nuuhkaisemassa KePoa (k a m a l a a). Sitten äsken soitti lehtimyyjä , hauska rouva joka sai 20 minuutin leonbergitietoiskun ja unohti hetkessä koko myyntitouhun ja lopuksi kiitteli vielä hauskasta rupatteluhetkestä. Edellisen lehtimyyjän sainkin säikytettyä , kävimme alla kuvatun pienen vuoropuhelun.


Lehtimyyjä: Hei oletteko Arja Pirttimaa


Minä: Kyllä olen.


Lehtimyyjä: Olette osallistuneet kilpailuun netin kautta ja nyt voin tarjota teille pakinnoksi tämän lehden näin ja näin halvalla.


Minä: Tuo ei ole totta sillä olen olut Arja Pirttimaa vasta kolme tuntia en ole todellakaan heti mennyt nettiin osallistumaan mihinkään kilpailuun.


Lehtimyyjä. Voi onneksi olkoon todella paljon.


Minä: Kiitos vaan jos teidän mielestänne kannattaa onnitella kun mieheni  on pettänyt minua ja jättänyt minut nuoren tytön heitukan vuoksi. (mistä nää jutut oikein kumpuaa)


Lehtimyyjä: Voi kauheeta anteeksi, nyt minä lopetan.


Minä: Sulkee puhelimen ja nauraa kippurassa maantien varressa. (taitaa olla kevättä minunkin rinnassa ja molemmissa)



Tule jo mamma



No mä tulenkin ihan itse



Pysyy tukevasti pystyssä



Kevät keikkuen tulevi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti