sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Lomailua pentulaatikossa


KePokin on siis lomalla ja meillä on ollut tosi kivaa kun aurinko on paistanut niin yhdessä ollaan hoideltu pentusia. Milana viihtyy jo jonkin aikaa muidenkin koirien kanssa pihalla, vaikka tänään ei oikein kukaan koira ole viihtynyt kauaa pihalla kun on ollut kuuma, ja ilmalämpöpumppu viilentää sisällä niin mukavasti, että löihelevät mielellään sisällä. Pennut ovat muuttuneet ihan parissa päivässä, laatikossa ei enää pelkästään nukuta ja syödä, siellä näkee jo leikin yritystä ja touhua  on joka suuntaan. Kauan eivät pennut vielä jaksa valveilla olla mutta sen aikaa meno on aivan armotonta.



Jos uni tulee niin se tulee  aika äkkiä ei siinä ehdi aina nukkumapaikkaa loppuun asti miettiä.



Tummat silmät musta maski vai miten se laulu menikään



Pennut ovat huomanneet toisensa ja lelut  ja se saa vipinää laatikkoon.



Minä ehdin tänne ensin



Tämä on taas minun petini



Mä haluun tulla kans



Päästä, ei mahdu ei



Hei pistetään hulinaksi.



Mamma opetti että koiran pitää kulkea kuono pystyssä niin se tuntee kaikki hyvät hajut,



Me leikitään leluilla jo.



Nämä minun lapseni ovat ihania.



Iso hali niin näkee kauniita unia.



Mikä se oli tuo kamala välähdys. No se oli ukkonen joka kesksytti hetkeksi ulkoilun .



Reippaasti ja omin pikku jaloin eteen päin.



Ja kun selkänsä kääntää niin heti on hoitotäti paikalla.



Haistettuaan Pilvi tahtoi heti paeta paikalta, kummallisia ötököitä.



Kuonoteline



Hali hali



Söpöt



Tatuointi jonka otin on nyt täysin parantunut ja olen siihen aivan mahdottoman tyytyväinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti