maanantai 18. heinäkuuta 2011

SESAM AUKENE



Ja niin ovi auvautui



Siskot nyt menoksi mailma odottaa meitä



Heinää, hiekkaa kiviä, nyt meni ruokavalio uusiksi.



Ulkoruokinnassa ja ihan pihalla.



Selusta pitää varmistaa katso sinä oikealle niin minä varmistan vasemman.



Aito viherpiipertäjä.



Mitä ihmettä niitä on useita piipertäjiä.


'


Täällä voi kelliä ja sukeltaa.



Nyt minä kyllä lähden!



Minne matka?



No eteen päin tietystikkin, kuka sitä nyt peruuttaisi.



Mitä te näette siellä? No muurahaisia!



Minäkin haluan nähdä muurahaisen.



Mitä tuolla tapahtuu?



Häntä kippuralle ja menoksi.



Voittajaolo



Kaikki heinät katkottu.



Vähän mä olen isolla kivellä.



Oi kuinka taitava olet veliseni.



Kukaan ei löydä mua olen ihan piilossa.



Vihdoin pentu mamma-Milanan kaivamassa pentupesässä.



Päivän mietelause: Jos syö kiviä, heinää ja roskia tulee sairaan kova jano.



Mietelause nro 2: Jos juoksee joka suuntaan on paras välillä nukkua, että jaksaa.



Mietelause nro 3. Jos syö vatsansa täyteen ruokaa ei tule jano vaan uni.


Tänään meille tuli myös uusi kanala, kyllä kanojen kelpaa ensitalvena munia meille pikkuisia kananmunia tulee siitä niin hieno uusi kanala kun KePo saa sen valmiiksi.



Kanala saapuu.



Hienosti perillä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti