keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Pitkäpiimäistä


Nyt on mennyt pentulaatikon touhut ihan pitkäpiimäiseksi, no se ei pentuja ole haitannut yhtään. Tällä tarkoitan siis , että meillä ei enää velliä keitellä vaan velli vaihtui tänään piimäksi ja yhtä reippaasti ruoka hävisi vaikka makean vellin tilalla olikin piimää, se on minusta tosi hassua, että koirat pitävät piimästä. Pennulla kävi tänään vieraitakin, Arja kävi katsomassa syntymäpäivälahjaansa,  sillä yksi pennuista matkustaa kahden leotytön Nadan ja Ziran kaveriksi ja Arjan syntymäpäivälahjaksi. Tällä pennulla ei ole vielä virallista nimeä, mutta hyviä ehdotuksia Arjalla jo oli.



Sinäkö se oot ??



Sinäkö se oot ??



Sinäkö se oot ??



Onko teillä paljon kenkiä mitä pieni eläin voi syödä?


 


Minä nimittäin rakastan jyrsiä kenkiä ja minulla on hienot terävät hampaat.



Yhteiselo



Kuule mamma mulla on sulle asiaa, voitko oksentaa mulle ruokaa?



Jaa että et oksenna, mutta mä käsken heti ruokaa tänne.



Nappisilmä



Hyvää yötä ja kauniita unia.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti