lauantai 9. heinäkuuta 2011

Vieraita pentulaatikossa


Aivan ensimmäiseksi onnittelemme Belunan Kingly Moriz "Moosea" joka on tänään ollut leoleirillä Keuruulla järjestetyssä Open Show:ssa PU1 ja VSP, hienoa Moose.


 



Belunan Kingly "Moose" Milanan komea velipoika.


Pentulaatikossa käväisi tänään vieraita Jämsänkoskelta asti, olipa hauska päivä koiramaisten juttujen parissa. Kiva tavata samanhenkisiä koiraihmisiä ja parasta oli että tällä perheellä on kotona leonberginkoira joka on meidän Diwan velipoika. Tästähän meillä juttua riitti, paljon oli sisaruksilla yhteisiä ominaisuuksia.



Perheen naiset kömpivät rohkeasti pentulaatikkoon, miesten seuraillessa sivummalta.



Me otetaan ainakin kaikki urokset ehkä ihan kaikki.



Tulisitko sinä meidän koiraksi.



Vihreä on mun suosikki ja mun on sininen mutta minä taas tykkään kirjavasta.



Iskä meetsä pankkiautomaatille me halutaan näitä monta.



Hellittelyä.


(Kuvien tekstit ovat kasvattajan itse keksimiä, eikä niillä välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.)



Nujakointia



Huh hellettä



Välillä tankataan



Ruuan pitää olla vahvaa ...



Pentulaatikossa havaittavissa pientä kahinointia



Läheistä tunnelmaa



Yksi syö ja toinen nukkuu ja pari leikkii.



Saanko lipaista sua näytät niin herkulliselta



Ihanaa maistut vellille



Nyt on mun vuoro



Mua naurattaa kun sun häntä on noin pystyssä



Kun tytöt leikkii niin mitä tekee pojat no ottaa päikkärit



Mutta välillä on syötävä ei muuten jaksa eikä kasva.


Kiitos vieraillemme hauskasta päivästä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti