sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Sunnuntai pentulaatikossa


Pentulaatikossa on vietetty sunnuntaita ulkoilun ja vierailujen merkeissä. Tänään päätin yllättää pennut ja vein heille hieman "luontoa" tutustumista varten ja nyt minä luulen, että nämä lihan syöjät ryhtyivätkin kasvissyöjiksi. Niin suuren suosion minun heinäni pentuaitauksessa saavuttivat. Ensiviikolla aloitetaan sitten tutustuminen suureen mailmaan jos säät sallivat. Minusta tuntui tänään kun katselin noita kuvia että nyt olekin ryhtynyt tekemään kalja ja lonkeromainoksia, sillä pennut olivat aina kaljakellon edessä niin että tölkit olivat kuvissa.



Aamu alkaa tietystikkin aamupalalla



Hörpyt päälle



Hau hau siirtykää pois minun tieltäni



Mä syön tän tunnelin



Mä olen niin korkealla



Minun leluni



Mitä ihmettä tämä on?



Olipa mitä tahansa niin se on minun.



Kuule mä näin ensin tämän mikä lie se sitten onkaan.



Minä syön ainakin tämän vihreän.



Nuuh voiko tämänkin syödä.



Arvaa onko mulla karvoja suussa?



Ei olekkaan mä nielasin ne jo.



Kun vetää tästä narusta kuuluu kilinää.



Kivinen polku



Kutittaa ottakaa panta pois



Pakko syödä tämäkin kun se on minun tielläni.



Yksi pikkuinen poika matkustaa aikanaan Uuteenkaupunkiin.



Mikähän nimi me annettaisiin pennulle, pitää vielä vähän miettiä



Nyt nuo kaikki tahtovat syliin. Kiitos vierailusta.



Pilvi ottaa aurinkoa



Pilvi ja Milana syövät heiniä



Milana odottelee vieraita, se tietää taas rapsutuksia.



En minä aina hauku nytkin olen ihan hiljaa.



Kepo lepäilee keinussa.



Pilvikin lepäilee keinussa


Niin se taas vierähti tämäkin sunnuntai päivä. Huomenna koittaa se loman loppu ja minun täytyy mennä töihin, meillä tapahtuu vahdin vaihto, Harry jää hoitelemaan lapsosia ja minä piipahdan töissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti