lauantai 1. lokakuuta 2011

Kanalassa loppusuora


KePo tekee pitkää päivää, että saataisiin uusi kanalamme valmiiksi ja kanat pääsisivät muuttamaan, nyt on katto ja seinät valmiit ja vain lattian pinnoitus on vielä kesken, mutta sekin vamistuu huomenna. Minä taasen olen toiminut välillä apukätenä ja siten olen tehnyt vihannesmössöt koirille pariksi viikoksi ja lenkittänyt koiria ja ottanut niistä 600 valokuvaa, sitten loppui akku kamerasta. Käynyt sienessä ja siihen KePo lausui, ettei halua nähdä yhtään ainotta suppilovahveroa enää tuotavan metsästä kotiin, ei aio  kuulemma syösä niitä kolmea seuraavaa vuotta. Ihana kaunis syyspäivä tänään ja vain koti tekemisiä ollaan tehty.



Kippari Pilvi veneilee, eikä haittaa vaikka vene ei ole vesilläkään.



Oikea Pouta Pilvi



Mä olen tosi tarkkana





Mihin se kuski jäi eiks meidän pitänyt lähteä ostoksille?



Ok mä peruutan tän auton



Kuten voitte huomata Pilvi on ollut hyvin avualias.



Kun Diwa katoaa, voi aina ensimmäiseksi mennä tarkistamaan kukkapenkit, tämä koira rakastaa kukkia.



Kukkaistyttö Diwa



Ethän mamma ole vihainen, no ei Diwalle voi olla vihainen jos kerran tykkää kukkasista niin pitää sitten saada tykätä.



Milana taas odottaa, että omena putoaisi puusta ja sen voisi syödä.



Koska on kielletty, että puusta ei saa ottaa niin pakko odottaa (= Milana sai omenan). Tottelevaisuus siis palkittiin.


Lyyli "hempukalta" on tullut kaksi ihanaa valokuvaa. Lyyli on kasvanut kovasti ja korkeutta oli 54 cm ja painoa 21,3 kg, iso neiti ja ruoka kuulemma maittaa.



Lyyli ja Mandy



Hirvenluu ihanaa tuumii Lyyli, Kiitos Hanna viikkolärpäkkeestä.


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti