torstai 8. elokuuta 2013

Suru on koskettanut monia

Rakkaan Lunan poismeno on koskettanut niin monia, lähes parisataa  osanottoviestiä ympäri mailman. Vaikka nuo viestit eivät tee Lunan menetyksestä yhtään helpompaa, niin ne kertovat että mailmassa on paljon välittäviä ihmisiä jotka haluavat ottaa osaa suureen suruumme. Suurena yllätyksenä tuli minulle viesti, joka kosketti minua todella paljon.

Hei Arja ja perhe!


Järkytyksekseni tänään töissä näin tiistaisen käyntinne... Kyllä elämä on epäreilua, olette menettäneet jo niin monta rakasta karvakorvaa tälle vuodelle :( Olette tuttuja asiakkaita ja halusin kertoa teille, että olen erittäin surullisena seurannut vaikeaa vuottanne. Sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestanne. 

Koko tuttu henkilökuntamme ottaa osaa suruunne ja muistaa lämmöllä rakkaitanne.



"Vaikeni hiljaa ääni tassujen ei juokse Bella, Diwa ja Luna vastaani enää haukkuen
Nyt on aika kauniiden muistojen vaalin niitä ja säilytän rakastaen
Suru kun kalvaa ja ikävä on mä muistan mun ystäväni nyt hyvä olla on."
Hoitaja
Vettori 

Voiko eläinlääkäriasemalta enää enempää odottaa. Varmasti he joutuvat kohtaamaan paljon surevia asiakkaita, mutta tuon kaltainen viesti kertoo että he eivät vain tee työtään vaan he välittävät ja jakavat surun.
 Luna viimeistä kertaa kehässä hyvän ystävän Tarjan kanssa.
 Kuka olisi voinut uskoa ja ymmärtää, että tämä ihana tuulitukka Lunani on kahden päivän päästä juoksemassa vihreillä niityillä jossain tuolla kaukana.
Haluan myös kiittää ystäviäni, jotka ovat jaksaneet kuunnella itkuani ja tuskaani. Kiitän myös muutamaa työkaveriani jotka ovat jaksaneet lohduttaa itkuista ja hyödytöntä työntekijää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti