perjantai 23. elokuuta 2013

Tämä tästä vielä puuttui

Tänään on sitten tapaturmaannuttu itse, eli lähdin töistä toimiston pihamaalta kohti P-aluetta polkupyörällä ja hetken ajettuani polkupyörä pysähtyi kuin seinään ja minä lensin laajassa kaaressa asfalttiin, mahalasku. En tosiaankaan tiedä mitä sille pyörälle tapahtui ainoastaan että se pysähtyi. No vauriot näyttivät aluksi aika pieniltä (oma arvio) Vasen polki puhki, oikea hieman vähemmän käsisssä asfaltti-ihottumaa ja kylkeen hieman pisti. Tunnin päästä asfaltti-ihottuma ei ollut lisääntynyt mutta kylkikipu kyllä. Kahden tunnin kuluttua aloin etsiä paikkaa mikä ottaa vastaan illalla ja päädyin sitten Turkuun Pulssiin. Sain hyvää palvelua ja minut paikattiin ja röntgenkuvattiin, isoja murtumia ei ole kyljessä mojova ruhjevamma ja röntgenlääkäri katsoo vielä kuvat maanantaina. Voi kait sen viikonlopun näinkin aloittaa.
Koirat jäivät tänään ilman lenkitystä kun rupesin koheltamaan...
Omenan metsästäjät vauhdissa

Tässä on ollut omena.

Tuolla roikkuu puun kolme viimeistä omenaa

Odotetaan koska ne putoaa

Joko ei vielä

Mamma minä olen omenavartiossa

Minun suloiset omena "varkaani"
 Sitten paljastetaan Pilven arvoitus:
Aamulla kun laitan aamutakin päälle niin Pilvi sekoaa haukkuu ja juoksee villinä ympyrää, isot koirat lähtevät ulos. Kun laitan kumisaappaat jalkaan Pilvi saa hepulin ja haukkuu ja juoksee ympyrää, silloin lähdetään metsään, kun otan kameran käteen Pilvi saa hepulin haukkuu ja juoksee ympyrää, silloin lähdetään ulos kuvaamaan.
Mamma puhuu höpöjä nytkin mä olen ihan hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti