tiistai 20. toukokuuta 2014

Kiitokset

Tänään oli myös iloinen yllätys tarhassa kun tulin kotiin, siellä oli kolme ihanaa pötköä kiinteää kakkaa, Bianca on kuntoutunut todella hyvin. Voi kun aina muistaisi kiittää kun kiitoksen aika on. Lähetin kiitokseni Vettorin henkilökunnalle ja he pyysivät että saavat julkaista kiitokseni nettisivuillaan ja toki sen saivat tehdä, olen niin iloinen että haluan jakaa ilon BB:n toipumisesta ihan kaikkien kanssa.:
Arja Pirttimaan terveiset klinikan väelle;

Univet Raisio ja Turku Eläinlääkäriasemat Tahdon vielä tätäkin kautta lähettää kiitokseni ja kiitollisuuteni siitä hoidosta mitä Bianca sai ja siitä inhimillisyydestä ja lämmöstä mitä saimme osaksemme , meille niin rakkaan Biancan hoidon aikana. Olen onnekas kun olen valinnut omaksi lääkäriasemakseni sekä Turun, että ennen kaikkea Raision lääkäriasemat, me olemme saaneet kummassakin paikassa parasta mahdollista apua aina kun olemme sitä tarvinneet. Erityiset kiitokset lähettää Bianca .
Vielä keran on ihan pakko hehkuttaa Paloman hienoa viikonloppua, sillä näin upeita kuvia sain tänään.
Belunan Magic Paloma

Paloma
 Tänään metsässä Taigalle tuli ihan kummallinen pulma, sillä tie oli poikki.
Lotta meni tuonne.

Mamma miten mä pääsen tästä.

Auta mamma.

No mä hyppään itse kun ei kukaan auta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti