perjantai 9. toukokuuta 2014

Päivä sängyssä

Tänään olen viettänyt päivän sängyssä ja se johtuu että tuo flunssa on jälleen kerran yrittänyt lannistaa meikäläisen. Hoitajia on ollut nimittäin Pilvi ja Naukkis ja Löpö ovat nukkuneet liki minussa lähes koko päivän. Taiga onkin sitten kyllästynyt tekemisen puutteeseen ja mitä tekee pieni koira kun se kyllästyy no se ryhtyy virikkeistämään itseään ihan omatoimisesti.
Taigan äitienpäivä yllätys

Hortonomi Taiga

Miten niin en voi olla pöydällä

Selvä tullaan pois sitten

Voi orvokkiparkoja

Tämän verran sain kerättyä orvokkeja takaisin laatikkoon, orvokit olivat kauniisti ympäri pihaa ja hieman oli laatikkokin kärsinyt. Pieni eläin oli kyllästynyt tekemisen puutteeseen.
 Luulen että tuo nimi Taiga oli enne sillä kaikenlaisia taikoja tuo koira pystyy tekemään, millä sitten minua ilahduttaa. Viime yönä tuli kysymään klo 02 onko aamu no ei ollut. Seuraavan kerran seisoi sängyn laidalla klo 03, no ei ollut aamu vieläkään klo 04 se sitten saapui aamu,  päästin Taigan pihalle ja siitä riemu alkoi koira paineli häntä kaarella kuin pystykorvalla ympäri pihaa kuin kevät huumainen vasikka.Sisälle Taiga ei sitten suostunutkaan enää tulemaan, no Lotta mamma lähetettiin sitten pitämään huolta koira-lapsesta.
Minun rakkaani, minun Taigani, minun elämäni koira.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti