sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Hermanni-kukko

Hermanni-kukko muutti tänään uuteen kotiin, sillä meillä on ollut kolme kukkoa ja kanoja on vain kahdelle kukolle. Liian monta kukkoa ei ole hyvä kanalassa, sillä kanat joutuvat liian koville. Hermanni kukko pääsi asumaan työkaverini luokse ja sain oman kanalauman jota ei tarvitse jakaa muiden kukkojen kanssa. Toivotamme Hermannille onnea uuteen kotiin. Koirien kanssa on vietetty hauskaa sunnuntai päivää ja minä olen rakentanut TAIGA-TASSUN toimistoa, se on nyt maalattu ja huomenna otan siitä sitten kuvan, jos se on sellainen kun olen toivonut.
Mikä tämä on?

Tämä on kuitenkin minun.

Miksi tämä keinuu.

Voinko kiivetä tähän?

Hei miksi otat kuvia.

Mamma tule keinumaan mun kanssa.
Hertta taas on viettänyt sunnuntaita ihan toisissa merkeissä.
Miksi sä mamma heität nää kepit jos sä kuitenkin haluut ne takaisin.

Mun korviin menee vettä kun mä ravistelen vedessä.

Täältä tullaan suuren meren yli.

Mitä et oo tosissa taas heitit sen kepin.

Tää on viimeinen kerta kun mä tun sen sulle usko vaan.
 Banjo ja Perla taas ovat järjestäneet jalkapalloturnauksen ja siinä sitä olikin menoa.
Ja otttelu alkaa.
Banjo tekee kohta maalin.

Ei teekkään sillä laitahyökkääjä Perla ryöstää pallon.

Maali maali
Nyt tuomari puuttuu peliin .

Pallo piiloon niin loppuu maalin teko.

No niin teeppä nyt maali Perlaseni.

Onko kuule reilua piilottaa pallo.

Banjo ja Perla

Kiva kuvasarja taas Karin ottamia kuvia joita kopsin tuolta fb.n sivuilta. Monenlaista kesäkivaa siis koiratkin osaavat viettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti