tiistai 10. kesäkuuta 2014

Kyläilyä

Tänään porhallettiin KePon moottoripyörällä huimaa vauhtia ystäväni Sirpan luokse. Oltiin suunnittelemassa huomenna alkavaa intensiiviäyttelykurssia. Nyt pitäisi olla kaikki valmista.
Tänään meinasi käydä vahinko, kun päästin Taigaa tarhasta niin jotenkin kummallisella tavalla Taiga sai tassunsa oven verkosta läpi ja tassu oli taittua, nopeasti tartuin tassuun ja yritin nostaa koiraa ylöspäin jotta saan tassun irroitettua, asiaa ei hirvittävästi auttanut se että Taiga oli sitä mieltä, että minä satutan häntä ja huusi kuin olisin yrittänyt irrottaa sen tassun irti koirasta enkä verkosta. Onneksi sain tassun irroitettua ja Taiga ei loukkaantunut, sitten suunnistimme metsään hieman Taiga oli jonkun aikaa epäluuloisen näköinen että miksi kummassa minä häntä satutin yritä siinä sitten kertoa, että en minä satuttanut vaan yritin auttaa, mutta pian oltiin taas kavereita.
Uusi rotu kaksi häntäinen koira

Minun ihanuus

Saako hypätä

Kiitos nyt minä hyppään
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti