perjantai 23. tammikuuta 2015

Ei arvostusta

Vaikka parhaansa tekee niin ei sitten minkäänlaista arvostusta, ainakan silloin kun on kysymys Taigan pesusta. Taiga ei juuri yhtään arvosta minun pesutoimenpiteitäni vaan katoaa paikalta kuin usva  ja piiloutuu ja sitten kun maamma vain hakee pesulle saan syyttävän katseen. Kuivaus se on vielä pahempi juttu ja entäs sitten harjaus ei mikään näistä ei tuota arvostusta minun kyvyilleni. En halua lähteä minnekkään näyttelyyn jos pitää pestä ja harjata, no ehkä nyt kuitenkin lähden sinne näyttelyyn. Tosin en ollenkaan ole varma aionko juosta siellä kehässä voi olla että en juoksekkaan jos mua ei huvita. Tuo Taiga on mailman ihanin leotyttö, omaa tahtoa löytyy ja kuitenkin sitten taipuu kun osaa oikein houkutella.
Ole hyvä ja kerro heti miksi pitää mennä pesulle, koska minä en tykkää siitä.
No niin nyt on sitten tassutkin märkänä.
Mä vartioin tässä että Taiga kuivaa
Huilataan yhdessä
Onneksi meidän kissojen ei tarvi mennänäyttelyyn

Mä en ainakaan menisi pesulle.

Mä hoidan ihan itse mun turkin.

Onneksi mä olen kissa enkä koira.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti