sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Punaiset kengät

Aamulla oli sitten tarkoitus lähteä Turun KV näyttelyyn ja ajattelin, että ihan tuossa nurkantakana kerrankin näyttely ei mitään kiirettä, no KePo keksi aikataulu muutoksen, eli piti lähteä käymään vielä hänen siksollaan joten vipinää kinttuihin. KePo lupasi auttaa pakkaamisessa ja samalla kun kuivasin hiuksia huusin KePolle ota mulle ne punaiset kengät kehää varten, koska saappailla ei oikein ole hyvä kehässä lopsutella. Näyttelypaikalla sitten ryhdyin vaihtamaan talvisaappaita pois ja kenkiä jalkaa, mutta mitä ihmettä kyllä kassissa oli kaksi punaista kenkää mutta kaksi vasemman jalan punaista kenkää minulla on nimittäin kaksi paria punaisia kenkiä. Hätä ei lue lakia, joten kun kaveri saapui paikalle kengät vaihtoivat omistajaa minä nappasin kaverin jalsta kengät ja hän sai lompsutella minun talvisaappailla. Ainoa ongelma oli että jouduin tunkemaan 38 numeron kengän 40 numeroiseen jalkaa. Tällä kertaa siis päänsäryn lisäksi särki varpaat. Päivä sen kun parani, olimme katsomassa kehää kun kaverini ohitse meni uros ja nosti jalkaa ja siis pissasi minun kenkiini. Vihdoin koitti se hetki, että Taiga ja minä saimme mennä kehään ja tuomari tervehti meitä sanomalla olet sitten harjannut koirasta kaikki karvat. Kun lähdin kehästä tuomari sanoi tervetuloa uudelleen kun koiralla on karvat. Paras osa oli kuitenkin kirjoitettu arvosteluun jossa  luki ensimmäisellä rivillä näin ; Narttumainen ja hyvät mittasuhteet omaava turkiton kokonaisuus. Ja viimeisellä rivillä luki :Tarvitsee uuden karvapeitteen. Tämä asia tuli minulle nyt harvinaisen selväksi Taigass ei ole yhtään karvaa vaan Taiga on karvaton. Jos kaverini sai napatuksi yhtään kuvaa minun karvattomasta koirastani niin liitän sen tähän ihmeteltäväksi, sillä minä unohdin kameran kotiin. Vauhdilla lähdimme näyttelypaikalta kotiin vaihtaaksemme koiria ja kiiruhtaaksemme pentukouluun Pillin ja Pullan kanssa. KePokin taisi olla aika väsynyt, ansaitsee kyllä täydet pisteet, että jaksoi vielä lähteä  meidän kanssa kouluun.
Hei mä löysin mamman kengät

Onko tää juoksukilpailu?

Peili oota mä katon mun kuvaa.

Oota mamma ottaa valokuvia mä poseeraan

Miten sä nyt sinne jouduit olikohan tämä nyt se liiterikäännös?

Väsyttää ja molempia

Ollaan tarkkana niin voidaan oppia näinkin.

Tarek suorittamassa tehtäviä

Kauniisti Tarek hoitaa homman.

Voi KePo nukahti.
Koulusta kiiruhdimme vauhdilla kotiin, sillä meille oli tulossa mieluisia vieraita, nimittäin Tinca ja Tosca saivat Helin eli iskä Nestorin omistajan heitä katsomaan. Kiitos Heli oli tosi mukava nähdä. Kiitos myös ihanista herkuista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti