lauantai 31. tammikuuta 2015

Kotona taas

Pillillä ja Pullalla on ollut ikävä selvästi, kaikki minun kenkäni on lussutettu märäksi ja pohjalliset otettu pois, minun takkini on revitty naulakosta ja sen päällä on nukuttu. Onhan se kamalaa kun mamma oli koko yön poissa ai niin ja minun työkassini  oli tyhjennetty. Muuten kaikki oli mennyt hyvin. KePo oli pitänyt hyvää huolta meidän haukuista.
Tämä oli viimeinen risteily jonka pääsin ammattiosastoni kavereiden kanssa tekemään ennen eläkkeelle jääntiäni ja olipas aivan upeaa kun  kaverit olivat keksineet kaikkea  hienoa yllätystä. Kertoivat että toteuttivat kaikkia niitä asioita mitä minä olin joskus toivonut, nyt täytyy sanoa, että olin kyllä itse ne varmasti unohtanut, sillä niin omituisista asioista oli kysymys. Laitan kuvia sillä luultavasti niitäkin tulee löytymään ensi viikolla. Sitten minulle pidettiin puhe luottamusmiehemme  pitämänä ja se oli todella koskettava puhe. Markon kauniit sanat tulevat tallentumaan syvälle sydämeeni. Lopuksi minut kukitettiin aivan upea reissu ja kuohuvaa nautittiin, kiitos kaikille jotka olitte minulle tämän   yllätyksen järjestäneet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti