lauantai 24. tammikuuta 2015

Metsälenkillä

Tänään Pilli ja Pulla pääsivät Taigan kanssa metsälenkille. Taiga oli hyvä lapsenvahti. Metsässä oli tosi mukavaa ja pienet koirat oppivat uuden taidonkin. Ensimmäiselle kivelle Taiga hyppäsi näppärästi, mutta pennut eivät kivelle osanneet hypätä. Mutta miten kävikään lenkin viimeiselle kivelle kumpikin hyppäsi vauhdilla Taigan perässä. Ainoa ongelma oli se, että Tosca yritti myös hypätä kiveltä minun syliini ja se oli huono idea, koska minulla oli kamerakin eikä muutenkaan ollut paras idea. Tinca sen sijaan istui ylpeänä kivellä Taigan kanssa ja jopa sitten yksinkin.
Metsä, sinne me mennään

Taigaa odota

Söpö muru

Reippaasti Taigan perässä

Hännät sojossa

Väistä, ei kun sinä.

Miten sinä sinne pääsit

Auttakaa haluun tuonne

 
Nalle


Ihana muru

Auttakaa uppoan hanken

Kaunis talvimaisema ja ihana muru

Koirat ja talvinen metsä ne vaan sopivat yhteen

Käytävällä eteenpäin

Taigan kanssa on turvallista katsoa mikä se tuolla metsässä rymyää

Minä se olin kävin asioilla.

Kyllä me se tiedettiin että sä siellä risukossa olet

Suo ilman kuokkaa ja Jussia

Mamma näetkö osaan seisoa kauniisti ilman namiakin.

Mun jalat pysyy hyvin paikoillaan kun ne uppoaa lumihankeen.

Heittämällä ison kiven päälle.

Tässä me isot katsellaan

Tinca kivellä

Taitava tyttö.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti