keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Pentuhuoneeseen

Taiga käy joka päivä tutustumassa pentuhuoneeseen, jos vaikka muuttaisi mielensä ja päättäisikin tehdä pennut tuonne pentulaatikkoon eikä tuonne savimonttuun pihalle.
En mä mahdu tänne?

No voi olla, että mä mahdun, mutta on se mun kaivama kuoppa kyllä hieno.

Taiga käy myös punnitsemassa itsensä säännöllisesti.

Mamma arvaa mitä mä löysin täältä ?

Mä löysin possun, onko tää mun lelu?

Se on vauvojen lelu minkä vauvojen?
Välillä olo on jo hieman tukalaa ja sänkyynkään ei enää jaksa hypätä, saisi tuo mamma kyllä nukkua mun kanssa lattialla.


Viikon vaihteessa muutamme nukkumaan Taigan kanssa pentuhuoneeseen ja valmistautumaan tulevaan H-hetkeen. Lämpöjä aletaan myös  pikkuhiljaa mittailemaan. Tänään Taiga on halunnut syödä kuivattua kalaa, empä olisi ihan heti arvannut koska ei ole aiemmin ollut mikään kalan ystävä, nyt kuitenkin kalat kelpaavat hyvin. Hienoahan se on että tuleva äiti hulehtii vauvoista ja syö monipuolisesti.

1 kommentti:

  1. Onnea teille tulevaan -kaikki peukut pystyssä täällä - me ollaan jo voiton puolella onneksi - ihana mamma tuo Taiga <3

    VastaaPoista