torstai 14. toukokuuta 2015

Taiga-lasten syntymä kuvin kerrottuna


No niin taas pelittää kamerat ja tietokonet ja kaikki kuvat mitkä teille lupasin ovat nyt sitten ilonanne. Kaikki alkoi siis tiistaina iltapäivällä, Taiga muuttui levottomaksi ja mitä levottomampi oli Taiga sitä kipeämpi oli minun jalkani, jota olin potenut jo pari viikkoa mutta en vain ollut saanut mentyä lääkäriin. Tilasin ajan ja sain sen 17:30 ja olin todella huolissani, mutta kipu oli kova enkä uskaltanut olla menemättäkään , joten tein päätöksen ja lähdein puoli neljän aikaan lääkärille, menin Liedon Mehiläiseen ja selitin tilanteen ja ihania ihmisiä, minulle järjesty lääkäri aika välittömästi, myös lääkäri tiesi tilanteeni ja sain apua ja kun tulin kassalle minulle sanottiin lähde sinä vain kotiin ja onnea synnytykseen me lähetämme teille laskun kotiin niin teidän ei tarvitse odotella, suuri kiitos Liedon Mehiläisen henkilökunnalle. KUn saavuin kotiin oli Taiga selväti levoton ja halusi vain tehdä ulos pesiä.


Taigan mielestä paras paikka vauvoille

Välillä kävimme tyjentämässä vatsaa
II vaihtoehto

Ilta tummui yöksi ja Rampe ihmetteli mieidän touhuja
Taiga kaivoi lelulaatikosta pienen vaaleanpunaisen porsaan ja tarjoili sitä minulle

Yritin kertoa Taigalle, että jotain muuta nyt odotellaan kuin pinkkiä possua

Sitten alkoivat supistelut toden teolla

Sattuu

Petaus piti suorittaa uudelleen

Mamma tuu kattoon mikä mulla on

Ensimmäinen Taiga lapsi syntynyt

Ja porukka alkoi lisääntyä

Ja lisääntyä

Vielä odotellaan

Pikku perhe koossa
Väsyttää

Lapset ruokailemassa

Haaveita vain

Väsynyt mutta onnellinen äiti.
Mailma odottaa pieniä leolapsia

Ruokaa ruokaa..
Helatorstain viettoa

Söpösti vierekkäin

Pennut liikkuvat kovasti eri puolilla laatikkoa

Mamman tassulla on kiva torkahtaa

Minäkin haluan tulla siihen

Maitobaari on auki viirit pystyssä

Taiga on vieläkin hyvin väsynyt ja pientä lämmönnousua on havaittavissa, mutta se kuuluu asiaan. Ruoka on kuitenkin maittanut koko ajan hyvin.

Lapset hujan hajan

Tomera pitää olla

Mittarimato lähtee mailmalle.
 No niin nyt saimme päivitettyä kaikki puuttuvat kuvat ja minä palaan pentulaatikon reunalle vapauttamaan KePon muihin tehtäviin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti