lauantai 22. elokuuta 2015

23.8 Sunnuntai päivitys

Olemme juuri saapuneet Harryn kanssa juhlaristeilyltä jonka sain synttärilahjaksi. Risteily oli tosi mukava. Seura hyvää , ruoka hyvää ja maisemat kauniit. Tällä kertaa KePo teki kaikkensa, että näyttäisn nuorelta , sillä valmistellesamme lähtöä  hän siisti partaansa ja kysyi minulta onko hyvä, no minä päätin sitten olla ihan rehellinen ja vastasin: Minä tykkään susta kyllä enemmän ilman partaa kun tuo parta vanhentaa sua 25 vuotta. KePon vastaus: Minä pidän tätä parvaaa vain sen takia, että sinä näyttäisit nuoremmalta mun rinnalla. Mikä ihana mies.
Lähtöhässäkkä

Harry vanhan näköisenä

Minä tosi nuoren näköisenä

Maisema

Vielä vkon verrran minun työpaikkani

Neste Naantalin jalostamo
Tuon kiven läheltä olen onkinut ahvenia

Nesteen satama

Tuurilla seilattiin, kukaan ei ohjannut laivaa

Ei näkynyt delfiinejä vain tämä lintu

Saavumme Turkuun

Turun linna

Saapuvien tai lähtevien laivojen satama

Hotelli

Aurajoki

1+1=2 jne

Bilelaiva Aurajoessa

Ravintolalaiva samassa joessa

Tervetuloa Turkuun kiitos hauskasta risteilystä.

Tämä on siis sunnuntain päivitys koska huomenna ei tule päivitystä, sillä aamulla lähden ystävän kanssa kesäretkelle ja palaan vasta maanantaina. Olen tullut ihan mahdottomaksi reissaamaan, ei sitten yhtään kotona, tänään risteilyllä huomenna ties missä, olen tainnut joutua 60-villityksen kouriin, aika mukavaa. Sitten laitetaan tähän koirankuvia, koska tämä on koira-blogi eikä mikään matkustus blogi.
Tuonne se mamma nyt meni

No kohta se taas tulee.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti