lauantai 15. elokuuta 2015

Yllätysvieta portilla

Arjaa päästä sisälle
Pontus ja Samppa olivat menossa synttäreille ja poikkesivat meitä tervehtimässä. Pojat olivat kesäturkeissaan ja mistuttivat hieman lammasta mutta söpöä lammasta kun turkki kasvoi ja kihartui.
Milanan velipoika

Suloinen Pontus poika
Lisää kuvateksti
Lisää kuvateksti
 Kiva oli poikia nähdä. Toivottaasti synttärit ovat sujuneet hyvin. Tyynen kuulumisia sain tänään myös ja Tyynellä menee hyvin ja erityisesti minua ilahdutti, että Tyyne on lasten kanssa niin nätisti.
Prinsessa Tyyne
Lämpöistä on tänään ollut ja lapset ovat käyttäneet uima-allasta.
Tosca ja Keela ovat kovia leikkimään yhdessä ja sitä on kiva katsella.

Kovaa vääntöä
Mulla on salaisuus mä kuiskaan sen sulle
Hah hah haa mä huijasin
 Olet aika veijari sellainen pikku hassu
Puren sua jalasta
Lopeta
Nyt rauhoitut ja uit hieman
Tai minä pyöritän sinut mudassa
Vaanija koira
Minäkö no en ole
Miten minä muka tuolta mäeltä alas pyörin.
 Tänään käytiin Keelan ja Toscan kanssa kävelyllä tuolla Liedon keskustassa katselemassa Lieto viikon tapahtumia, hieman oli lämmintä ja loppumatkasta Keela pääsikin KePon syliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti