lauantai 26. maaliskuuta 2016

Aamu herätys

Koirat ovat tainneet siirtyä jo kesäaikaan sillä heti neljän jälkeen alkaa vikinä, jonka aloittaa Tosca ja siihen yhtyy Keela ja sitten Taiga saa hepulin, että noustaan noustaan. Ei siinä auta sinnitellä vaan ihan pakko nousta. Koirat ovat ihan kuin keväästä sekaisin touhottavat ja nuuskivat ja riehuvat. Toki nuo alkavat juoksutkin tuovat oman osansa tähän elämään. Tänään on myös takuuvarmasti pelkkiä rapaisia koiria, sillä eilen ja lähes koko yön satoi vettä ja piha alkoi sulaa, varsinkin nurmikon reunat ovat yhtä kuravelliä. Karvanlähtö ja kuravelli ihanaa koiranomistajan elämää. Mutta kun sitten taas katselee jotain näin ihanaa niin ei voi kuin olla hyvällä tuulella. Kissan lasta ei haittaa vaikka leikkikaveri onkin hieman suurempi Neco ja Sisu.
Painitaan

Kumpi mahtaa voittaa?

Täällä mä olen huhuu

Mä selätin tän koiran.

Etkö usko

Odotappas hetki niin näytän uudelleen

Mä olen suuri leijona

Ja mä voitin sinut.
Hauskat kaverukset tulee ihan hyvälle tuulelle kun noita kuvia katsoo. Naukkis sai yllätyksen.
Minä sain uuden pedin, olisi se nyt saanut olla hieman suurempikin, mutta ihan ok.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti