perjantai 18. maaliskuuta 2016

Turkin hoitoa

Mamma on sitten taas ollut ikävä kun on päättänyt että tänään on turkin harjaus päivä, no ei ole Taigan mielestä eikä Keelan mielestä mitään syytä harjata turkkia. Keela matkii äitiään ihan täysillä kun ei Taiga anna niin ei sitten Keelakaan, miksi ei voi matkia Lottaa ja Toscaa jotka oikeesti tykkää turkin hoidosta. Taiga ei tietenkään halua myöskään korvalääkettä eipä tietenkään ja sitten mamma on niin julma kun on asioita joista ei sitten voida neuvotella vaan korvatipat on sitten laitettava kun kerran korvat on kipeänä.  Taiga saa vain kerran päivässä lääkettä ja Lotta kolme kertaa ja Lotta antaa nöyrästi laittaa tipat ei pienintä vastustusta, mutta Taiga juoksee ympäritaloa  ja tekee musta ihan pellen. Hyppää sängylle ja piiloutuu sängyn taakse ja juoksee huoneesta toiseen ja selvästi NAURAAA mulle
Ihanat kuvat Palomasta ja Renosta

Äiti ja poika

Murut
 Kiitos Tarja nappasin nämä kuvat sinulta kun on niin ihanat kuvat.
Kato mua kato mua mä seison käsillä

Hei mä osaan lentää

Varma alastulo kuin Nykäsen Matilla

Nyt sukeltaa

Ei kun uudelleen lentoon

Mä olen Keela lentävä leo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti