lauantai 19. maaliskuuta 2016

Belunan Kingly Milana 8 vuotta

Tänään on ollut päivä johon on mahtunut paljon iloa ja varsinkin koirmaista iloa. Tänään on Belunan ensimmäinen vauva Milana viettänyt kahdeksanvuotis synttäreitä. Samalla meillä on nyt perheessä kaksi veteraani koiraa.
Milanan synttärikakku, no ei olekkaan vaan pullia vieraille.

Milanan 8 v kakku

Maistuu

Noi kalakynttilät on aika hyviä

Loppu

Kiitos oli hyvää
Tässä mä odotan kauniisti koska se kakku tarjoillaan

Siis mitä saako jo syödä? Ole hyvä.
Lenkillä

Mä olen 8 v ja se on hienoa

Mähän seison kauniisti

Belunan Kingly Milana mamman muru
Onnittelut myös kaikille muille Kinglyille, jotka saatte viettää synttäreitä omien perheidenne kanssa. Synttärikuvia lisäillään jos sellaisia saan (lue kun saan).  Milanan synttäreitä juhlistamaan saapui myös Lotan poika Jyry tuolta pohjanmaalta.  Keela ja Tosca pääsivät ensin tutustumaan Jyryyn. Keelasta Jyry oli ihan kiva, Tosca halusi ehdottomasti tulla katsomaan Jyryä vaikka Tosca ei vieraista koirista tykkääkkään, mutta päätin sitten kuitenkin päästää Toscan katsomaan poikaa ja aluksi Tosca hieman isotteli mutta kun Jyry ei ollut moisesta moksiskaan niin hyväksyi Jyryn ja kaikki oli hyvin. Olen niin iloinen, että Tosca sai hyvän vieraskoira kokemuksen.
Moi mä olen Keela

Moi mä olen Jyry kukas hippiäinen sä olet?

Belunan Fazer Bimba "Jyry"

Jyry on Lotan ja Enzon lapsi.

Keela ja Jyry

Leikitään

Komeat pojat

Mä olen Tosca kuka sä olet?

Tosca oli reipas.

Namin etsintää

Keela , Tosca ja Jyry

Ei pelota yhtään.

Komea Jyry poika

Aivan ihana luonteinen uros.

Äippä Lotta tuli moikkaamaan

Moi lapseni

Leikitäänkö

Komeaksi olet poikani kasvanut

Ihanaa nähdä sinua lapseni.

Saa rapsuttaa.
Kiitos Jyryn perheelle vierailusta oli todella ihanaa nähdä teitä ja kuinka hienoa oli myös nähdä kuinka Lotta mamma oli iloinen oman lapsensa tapaamisesta. Hauskaa oli myös kuulla Jyryn taipumuksesta käsitellä koivuhalkoja joita Jyry kuulemma käsittelee samalla tavalla kuin Lotta näitä kiviä, joten onkohan tässä nyt sitten jalostettu kivenpyörittäjästä koivuhalon kanssa touhuaja.
Kivenpyörittäjä

Lotta näytti lapselleen miten se kivi pyörii.
 Olipas hauska päivä ja Pilvikin on ihan väsähtänyt ja nukkuu.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti