sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Pääsiäisvieraita

Tänään oli niin hauskaa kun saimme pääsiäisvieraaksi Amoksen perheineen. Tulipas meitä katsomaan niin iso poika että aivan yllätyin. Yli 81 cm oli korkeutta isolla pojalla. Poika on kasvanut tosi kauniisti ja oli niin kiltti. Poika oli myös puhdas eikä sellainen kuin siskonsa todellinen aito raparinsessa.
Tuolla tulee mun veli Amos, tervetuloa!

Moi velipoika

Kato mua mä olen Keela sisko

On se Amos

Niin kaunis nuori uros.

Sisarukset

Amos

Amos liikkui tosi kauniisti pitkällä hienolla askelella.

Amos löysi myös pallon ja aloi heti leikkimään

Tule pallottelemaan?

Lotta mummokin pääsi leikkimään Amoksen kanssa

Kun Lotta tulee pihalle alkaa tapahtumaan

MOi mummo

Mummot saa myös vähän hassutella.

Lottakin näytti pieneltä Amoksen rinnalla.

Onko mummo likinäköinen

On se tyttö

Leikitään

Amos

Ihana poika

Rapa-rinsessa osasi kyllä kerätä kaikki rapsutukset.

Osaan mä poseeratakkin.

Aivan ihastuttava komea nuorihera Amos. Kiitos vierailusta.
 Loppupäivä sujuukin sitten rapa_roopejen ja rapa-rinsessojen pesussa, jotta ne voi ottaa sisälle.  No tämä on se kesäaika.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti