torstai 6. lokakuuta 2016

52 vrk

Päivät vierii vinhaan tahtiin. Paniikki meinaa hiipiä nyt väksinkin koska sain tänään kirjeen jonka saapumista olen pelännyt, se saapui TYKS:stä (Turun yliopistolinen keskussairaala) Minulle oli varattu aika lääkärille ja ensi viikolle, toivottavasti leikkausaika ei kuitenkaan tule ihan heti sillä nyt en voi lähteä minnekkään leikkaukseen juuri kun pennut ovat syntymässä. Hammaslääkärini ihana ihminen suostui ottamaan minut vastaan huomenna vaikka ei koirista mitään ymmärräkkään niin ymmärsi että näin vain on toimittava. Tämä on just mun elämää kaikki päällekkäin eikä suinkaan peräkkäin. Tuo BB:n sairastuminen sekoitti kalenterini ihan kokonaan ja nyt kaikki asiat ovat kasaantuneet tälle viikolle. Mutta ei auta kuin nyt vain selvitä ystävien ja KePon avustuksella. En suostu stressaantumaan nyt en mitenkään.
Heilautan häntääni
 TAIGA-uutiset: Pentukansiota olen yrittänyt päivittää ja aikapitkällä se onkin nyt, täytyy viedä vain kopioitavaksi sitten kopiolaitokseen. Taiga kävi tutustumassa tänään jo pentuhuoneeseen ja havaitsi sen hyväksi. Lenkit ovat sujuneet entiseen malliin ja hyvä, että Taiga jaksaa vielä liikkua.
Lenkillä
 Sitten olen saanut ihania kuvia Eemelin perheeltä.
Onnelliset yhdessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti