tiistai 11. lokakuuta 2016

57 vuorokautta

TAIGA-uutiset: Tänään ollaan vuorokausissa 57 ja olo alkaa olla Taigalla hyvin jos ei nyt ihan tuskainen niin kuitenkin aika ähky. Ruokahalu on alkanut hiipua ja makoilee vain kuin pieni valas tuossa keskellä lattiaa.  Tänään kävimme pentuhuoneessaki, mutta ei se pentupesä ollut Taigan mieleen.
Ei tähän mä en kyllä vauvoja aio tehdä

Tuleppas mamma niin mä näytän mihin ne vauvat syntyy.
 
Hei kuka on laittanut laudat mun pesän oven eteen?


Ei hätää mulla on vaihtoehto

Tänne mä ajattelin

Ei kuule Taiga käy se ei ole hyvä monttu

Tänne mä mahdun hyvin. No eikös ole hieman tuulinen paikka kuitenkin.

Tämä viimeinen on aivan loistava ja näetkös miten ison kuopankin olen kaivanut tänne.
Hieman olemme vielä erimielisiä vauvojen syntypaikasta, mutta eiköhän me päästä yhteisymmärrykseen kun neuvotellaan. Tänään Taiga kävi myös "parturilla" ja hienot housut siistittiin  (=leikattiin) ja nisien ympäriltä leikattiin pitkät karvat pois etteivät ne kierry nisien ympärille hirttäen nisät.
Tosca ja Keela ja Lotta ovat alkaneet miettiä vankilapakoa vai miten tämä olisi tulkittavissa.
Suunnittelua

Minä aloitan vartioi sinä

Työnjohtaja

Kaivaa kaivaa

Tästä se tunneli syntyy

Näkyyköhän valoa tunnelin päässä.

Kaivurin vaihto

No vielä eivät kaivajat päässeet kovin pitkälle tunnelia pitkin.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti