lauantai 12. elokuuta 2017

Kasvatit on touhuilleet

Tänään on taas tullut hauskoja kuvia kun kasvatit ovat olleet menossa mukana. Sisarukset Nuka ja Vega ovat olleet ostosreissulla ja onneksi oli hyvää palvelua tuolla Mustissa ja Mirrissä, että sisarukset pääsivät näyttämään kuinka se leo oikein juokaan kun on oikein jano.
Hyvää päivää

Tultiin ostoksille

Kiitos juu hieman janottaa

Hieman roiskuu, pienet on kupit.

Mä nuolen sua nuole sä mua.

Sisarukset

Kiitos
 Runtujärven rannallakin ollaan vietetty yhteistä aikaa ja siellähän asuvat Mandy ja Lyyli.
Käytävällä eteen päin

Viimenen uimassa on pelkuri

En mä ole yllytyshullu mä uin jos mä haluan uida

Palvelijat tuokaa välipalaa.
Mitähän tällä kauniilla Paloma rouvalla on mielessä.
 
Äiti tuu ikkunaan tällä huutaa Pepsukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti