sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Kuka pysyy vauhdissa mukana

Tänään meillä kävi vauhdikkaita vieraita  niin varmaan voisi sanoa. Keela on hauska koira kun hän pääsi leikkimään siskopuolensa kanssa niin aluksi Keela käyttäytyi siten, että siskoa ei ole ollenkaan , sitä ei ole kun en katso sitä, mutta loppua kohden Keelakin alkoi lämmetä ja leikkiminen alkoi sujua. Keela esitteli vieraille myös orava-tempun ja sillä tempulla sai nameja ihan kivasti. Loimu on niin nopea iloinen leikkivä leotyttö, mutta kyllä on vauhdikas kaverikin Loimulla, on niin ilo katsella kun Loimu ja Elmo leikkivät siitä ei vauhtia puutu. Aivan ihana oli  että sain teidät kylään KIITOS.
Mäkeä ylös

Mäkeä alas

Tiukka kurvi

Moi

Leiki mun kaa

Hyppään ja loikkaan

Koita nyt rauhoittua mun pitää seurustella noiden ihmisten kanssa katos mä olen kaverikoira

Ei epäselvää kuka on pihan kingi

Belunan Sirius Loimu

Loimu

Taas mennään

Keela ottaa vastaan rapsuja

Keela saa myös halauksia

Täällä tulee Loimu

Yläfemma

Oravat istuu näin mä olen Keela orava

Yhtä pitkät

Istuu kauniisti

Jos on orava saako namin?

Eihän se ole käpy onhan se koirannami

Kaunis ihana Loimu

KePon vieressä on turvallista

Hei mä en nää mitään onkohan tämä koira iso

Ihana Loimu

Mulle mulle namia

Tiukka katsekontakti reilu takakeno niin eiköhän kohta nami tipahda.

Juostaanko kilpaa.

Elmo ja Loimu

Liikkumisen riemua

Vauhdikkaat lapset

Elmo voitti tämän erän

Tässä taisivat tytöt kiilata Elmon ohi

Tiukka kurvi

Kumpi voittaa

Keela johtaa

Loimu kirii

Kuonon mitalla voittoon.

Tyhjä loppua

Nyt "roikkuu" kieli molemmilla

Lentävä Loimu

Kiitos vierailusta oli niin hauskaa
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti