tiistai 30. tammikuuta 2018

Paraneminen etenee

Alkaa olla koiranlapsi parhaimmillaan. Tähän asti ollaan ulkona käyty hyvin rauhallisesti ja tänään kun ovi aukesi niin ei muuta kuin tuhatta ja sataa  talon ympäri ja minä perässä huutaen ei saa juosta ota rauhallisesti. Ruoka-aika lähestyy ja nämä päivät  BB on odottanut ruokaa ihan hiljaa vaikka onkin syönyt hyvin, mutta tänään klo 14:30 räjähti sellainen hulivili, mamma nyt on ruoka-aika, kuola vain pursusi suusta ja levisi ympäristöön kun BB haukkui. Kun kuppi oli tyhjä niin BB oli sitä mieltä, että koska syödään tuo tänne se seuraava kuppi. Mun käsivarret on ihan mustelmilla kun BB läppää mua sata kertaa päivässä, rapsuta, rapsuta, rapsuta.
 Että mä olen iloinen kun BB näyttää paranevan noin hyvin. Kohta taas suihkutellaan ja laitetaan Betadine-liuosta. Vielä BB ei ole haavasta kiinnostunut vaan on antanut sen olla rauhassa mikä on hyvä. Sitten laitetaan tähän vielä Simban talvisia kuvia. Simba lastentarhakoira työssään.
Simba

Yhdesä kauniisti

Tärkeä on koiran tehtävä

Belunan Princess Simba
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti